Assalamualaikum.

Masa merupakan suatu yang amat penting dalam kehidupan. Seandainya kita sering lalai dan leka dalam membahagi masa, kita akan mendapat kerugian sepanjang kehidupan kita. Oleh itu, di sini aku nak berkongsi dengan korang semua antara 10 jam yang termahal malah ada yang lebih mahal daripada sebuah kereta Ferrari. Wahhh, dahsyat bukan? Perlu ke nak menititikberatkan mengenai masa sehingga membeli jam-jam mahal macam ini? Rasanya tak perlu kot. Tapi kalau duit tu dah sampai ke tahap tidak tahu untuk berbuat apa-apa, so boleh lah kalau nak beli jam-jam di bawah ini ye. Jom kita sama-sama tengok !

Picture
AP Royal Oak Grande Complication – $560,000
Picture
The Breguet Marie Antoinette – $XX,000,000
Picture
Jaeger-LeCoultre Gyrotourbillon 1 – $400,000
Picture
Rolex Submariner – $234,000
Picture
The Patek Caliber 89 - $5,120,000
Picture
Split Seconds Patek Philippe Reference 1436 By Tiffany & Co. – $214,000
Picture
Patek Philippe Ref 5016P – $762,000
Picture
Richard Mille Tourbillon – $525,000
Picture
Ulysse Nardin Triplejack Minute Repeater – $340,000
Picture
Vacheron Tour de l’Ile – $1,250,000



Leave a Reply.