Assalamualaikum.

Masa merupakan suatu yang amat penting dalam kehidupan. Seandainya kita sering lalai dan leka dalam membahagi masa, kita akan mendapat kerugian sepanjang kehidupan kita. Oleh itu, di sini aku nak berkongsi dengan korang semua antara 10 jam yang termahal malah ada yang lebih mahal daripada sebuah kereta Ferrari. Wahhh, dahsyat bukan? Perlu ke nak menititikberatkan mengenai masa sehingga membeli jam-jam mahal macam ini? Rasanya tak perlu kot. Tapi kalau duit tu dah sampai ke tahap tidak tahu untuk berbuat apa-apa, so boleh lah kalau nak beli jam-jam di bawah ini ye. Jom kita sama-sama tengok !


 
Picture
System RequirementsIntel Core 2 Duo E6540 2.33GHz or AMD Athlon 7450 Dual Core Processor
Nvidia GeForce GT 140 or ATI Radeon HD 6570 Graphics Card
3 GB RAM        
7 GB Hard Disk Space
Direct X - 9
 

Release Date - September 2, 2011 

Driver: San Francisco is an upcoming sandbox-style action driving video game developed by Ubisoft Reflections, and it will be published by Ubisoft. The game formally was unveiled at E3 2010 and is scheduled for release in North America on September 6, 2011 and in Europe on September 2, 2011 on Mac OS X, Microsoft Windows, PlayStation 3, Xbox 360, Nintendo 3DS and the OnLive system. A separate Wii version is also in the works.


 
 
 
 

Rage

9/24/2011

0 Comments

 
 
 
Kali ni XLAWS nak memperkenalkan lagi satu game CS yang paling best iaitu Counter Strike 1.6 Modern Warfare 2. XLAWS pun dah lama main CS ni. Memang dijamin best! XLAWS tak tipu. Pertama kali main game ni XLAWS rasa tergamam dan pelik, "eh aku ni tengah main CS ke atau tengah main Modern Warfare 2 ni???" haa macam tu lah perasaannya. Sistem permainan dia hampir sama  dengan MW2. Kalau korang tak percaya cuba la main dulu. hahaha

 
Picture
Semua orang tahu air. Selama berabad-abad lamanya manusia selalu bergantung pada air. Di mana ada air, di situ la ada tamadun seperti tamadun Mesopotamia. Air sangat bermanfaat untuk manusia menjaga kesihatan, membuat rawatan dan juga untuk terus hidup. Tetapi, air juga boleh menimbulkan masalah bencana alam seperti tsunami dan banjir.